ICanBeYourHeartBeat♥

Contest Blog Comel Dan Kemas.


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera. Reader Sihat ? Aku Sihat Alhamdullilah. Pada hari yang indah ini, Aku nak join satu contest niy. Nak tahu ape ? "Contest Blog Comel Dan Kemas" Kalau Nak Join Tekan Lah Sini --> Nurin. Tak tahu kenapa, masuk contest niy aku rase berdebarr-debarr :) tapi tak pe kene tawakal right ? InsyaAllah, kalau menang, alhamdullillah. Kalau tak, Next time okey ? Haha xD Dan syarat - syaratnya adalah; 

Syarat-syratnya :
  1. Buat satu entry pasal kontest ni .
  2. Paste banner kontest ni dekat entry korang dan link-kan terus ke blog saya atau Asmaa' .
  3. Follow blog saya dan Asmaa' .
  4. Tag 3 orang dan pastikan dia tahu .
  5. Hantar link entry korang dekat KOMEN blog saya ataupun Asmaa' . [Dekat shoutbox tak akan dilayan]
  6. Tarikh tutup kontest ni ialah 15/11 .
Hadiah-hadiah :
  1. First : Edit full blog , header and doodle .
  2. Second : Header and doodle .
  3. Third : Doodle .Cepat join ! Hadiahnya sangat menarik !
Tags :
  1. Sity
  2. Lidda
  3. Arina
Okey that's All. Wish Me Luck ! :)
Sincerely;
Amad Pariz Ashaidi

« Newer PostOlder Post »