ICanBeYourHeartBeat♥

Balik Kampung Macam Tak Ingat Dunia.

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Korang tengah Buat Apa ? Sihat ? Best Tak Raya ? Kalau best, Jangan lupa share kat aku okey ? bagoss ! Okey

First Pertama : Aku dan keluarga solat raya . Then, pergi ke rumah nenek belah mak aku. tapi bile dah sampai dia tak ada -,- penat dari cheras sampai semenyih macam dari Korea sampai New York lah perjalanannye ! //selekeh tol. bile mak aku kol ayah sedara aku belah mak aku. Dia kata yang dia dah ambil nenek aku ! //adess -..- kfine. Pastuh pergi rumah Mak uda aku sebelah ayah aku dekat semenyih jugak. sampai sana dah dekat pukol 11.00 pg macam tuh. Sampai sana makan rendang ngan semua tuh then bermaaf - maafan. Lepas tuh pergi kubur nenek belah ayah aku ngan semua. Baca Yaasin semua tuh. //duadua atok ngan nenek belah ayah aku dah meninggal :'(. Sambungg ceritaa. Lepas itu, pergi rumah Tok Chu Aku //adek nenek belah ayah aku. Masa nak datang tuh. ramai dah balik -..- aduhh ! pergi sana tangkap gambarr dan bermaafan. Time nak salam ngan My Kakna dah tak ikhlass. Tengok muka die pon macam haihh -..- //HAHA takdelah Kakna jangan ambil hati yeah ? Then, balik rumah jap sebab nenek aku nak datang raya dengan bapak sedara belah mak aku. Dah datang tuh makan dan beraya. Lepass tuh, sorry aku lupa :) //adess -.. potong line.

Raya Kedua : Aku dan keluarga bailk kampong. Sebelum ituh pergi ziarah kubur atok belah mak aku dekat selayang. then, baru kitorang bertolak ke Perak. //perghh jam macam babeng. sampai sana. rehat sekejapp. Pack bag dll. Mainlah internet kat sana sekejap. biar orang lain pack. //tak cukup asam betul. Lepas pack. aku bentang totor aku dan tidor kalau boleh. masalahnya kene tolong kemass kampong atok aku ituh. //adess -..- malam tuh the mothers sahaja masak ramai - ramai. pastuh jamuu ! OHHSSEEMM ! kat situh ada Makjang & family, Aku & Family ,Makngah & Setengah Family & Makyah & Family. bestt gituhhlahh ! Then, tidurrnyenyakk :)

Raya Ketiga : Bertolak Pergi Pulau Pinang. Cek Pergi Pulau Pinang. //hancoor. Pergi rumah Ayahcikk aku. Die kene transfer jadi Ketua Hakimm kodd. WOAHHkann ? :O //sila tutup mulut :) perjalanan nak pergi rumah dia ada banyak lembu yang ada dekat tengah tengah jalan. HAHA benggong. Tempat dia Nama Villa ____________ sorry lupa. //hadoyy -,- kacau. Besar gila rumah dia. kalahh kott rumah aku. HOHO :D kat sana masak ayam masak kicapp dan sayur masak lemak dengan banyaknya :D gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati :D yeah suka hati aku ! Bersiar siar dekat sana, tangkap gambar guna my Makyah's LUMIX camera. OHH_SEEMM !  sampai petangg. keluar pergi round ituh satuh Pulau Pinangng :) tempat tuh memang betul macam New York aku cakap. dengan lebuh raya satuh island tuh. pening nak mampuss :P Yang takk bestnye dekat Padang Kota kan Pakcik ? astaga -,- macam orang gila litang pukang ! HAHA :D Makan sana :) Kfine taknak tipu, makanan kat sana taksedapp fullstopp. :) Balik makan pulak kat Nasi Kandar. Ouhh -,- aku makan roti canai satu keping sahajae. :O percaye ? //shatap -.- then, baru balikk.

Raya Keempat : Balik Dari Pulau Pinang. Cek balik Dahulu. //lagi satu hancoor. HAHA :D balik, Alhamdullillah Tak Jam Langsung :) Legaa. Tapi Masalahnya, keluarga aku nak pergi tidor kat Taiping lagi :) Ohhnoo ! Aduhh ! Penatnyaa ! tapi pikir pikir Taiping ada macam macamkan ? OHH ! bagusslahkan ! K, tidur dekat LEGENDINN, tempat ituh OHH-SEMM gila. TV LCD ngan Pelengkap Pelengkap yang memuaskanlahhh ! Pergi sana tahuu //takyah nak promote sangatlah. Tidur semalam. Malam tuh kitorang pergi keluar pergi Carik Carik, Carik Makan :) Jadi Tak ? nak ganti Serina :D HAHA. Then, balik Hotel. Esoknya Balik dengan lancarr :)
Okey That All I Want To Tell You Guys. Minta Ampun Kalau Ada Terkasar Bahasa Seperti Aku Kepada Yang lagi Tua :) Moga Dimaafkan Sebab Ini Bulan Yang mulia Kan ? So ? Maafkanlahh Yeah ? Baguss ! Klah Thats All :) SELAMAT MERAYA !

« Newer PostOlder Post »