ICanBeYourHeartBeat♥

Kegembiraan :]

Tumblr_locdgbv68z1qdoyv4o1_500_large
Hey Hey Hey Blog, Rindu Aku tak ? hamboy berhabok gila lah ! SSUUUUUUUSSSSS ! habok go away, come again another day :] HAHA hebatkan ?? sekelip mata jek aku buat, HAHA. sekarang blog aku sudah bertukar wajah, dahulu blog aku macam niy -->> Hada. Name Die Manzilah Jahada Binti Mahad. 14 Years Old, One of My Best friend's, Die Baru sahaja Pindah, sedih tahu takk, Die pindah ke Kuantan :'( Sumpah jauh nak jumpe tapi InsyaAllah dengan izin tuham tahun akan datang ke, kita akan jumpa right Hada ? InsyaAllah :] sambung dengan tajuk, hari ini aku sungguh gembira kerana aku sudah menyiapkan segala folio seperti Sejarah, Geografi, Kerja Kursus KH. Alhamdullilah. Afiq Hari tuh ada kata yang Folio Math ada kene buat ! YA ALLAH ! tak nak aku ! buat bende tuh ! Math pon Kene Ade folio gak ke ? sedeh aku ! semua kerja sekolah aku habiskan ! Terima Kasih kepada Mak Ke-2 Aku iaitu Haizat ! kerana mendorong aku ke jalan yang benar dengan slogan kau yeah Mak ! "kau Nak Berjayakan Faris ?" sangat menyakitkan hati ! HAHA okey lah sampai sihituh sahaja ! Dengan Akhir Kata Wassalam :) 

« Newer PostOlder Post »