ICanBeYourHeartBeat♥

Contest Saya Dan Kaca Mata :]

Tumblr_lov4cjcbza1qiujdwo1_500_large
Hello Everybody ! korang tengah buat ape ? sihadd adakah ? Alhamdullilah ! Okey hari niy aku nak cakap pasal Contest Saya Dan Kaca Mata. Korang masok laa biar contest niy Vogue gila ! HAHA xD.

contest.JPG (302×400)

Syarat syaratnya ialah : 
1 . HARUS follow blog Iya. n like page lya (kalu sudi )
2 . copy banner CONTEST SAYA DAn KACA MATA n letakkan kat entry korng .
3 . sertakan gambar korng pakai KACA MATA .
4 . story cket sal gambar tuh . na byk pon ta pe . =p
4 . tinggal kan link korng kat ruangan komen contest nie .
5 . tag kat 3 kawan korng .
Gambar Yang Aku Mempertaruhkan ialah ; 



Gambar niy tangkap time ada majlis kenduri, okey takk ? HAHA malu gilaa >.< Gambar niy mengesahkan seseorang itu menunujukkan True Nature diya :D tak menukakan apaa-apaa sambil memakai baju melayu iaitu baju tradisional kaum melayu xD sumpah aku mereka bende semua niy, HAHA \macamnakkenesepak/ 


Saya Dah Follow Dan Like : Bukti >,<



My Tags aree ;

Akak Jannah
Sity Ruzainah
Lidda Yeobo
First Prize ialah : RM 50 (wang tunai)
Second Prize : Topup Rm 30
Third Prize : Topup RM 20
Saguhati : Topup RM 10
InsyaAllah dengan izin Tuhan, aku akan menang, Doakan Okey ! :D

« Newer PostOlder Post »