ICanBeYourHeartBeat♥

All About Me


Assalamualaikum Dan Selamat Sejahtera. Gua Mahu Tanye Sama Lu Semua, Lu Semua Kenal Sama Ini Budak ? Kalau Tidak Marilah Sama-sama Kita Kenal. Budak Ini Diberi Namanya Ialah Ahmad Faris Bin Ahmad Ashaidi. Berumur Ialah 14 Tahun Pada tahun 2011 Dan Budak Ini Akan Mengambil PMR Pada Tahun Depan. Kawan Budak Ini Panggil Dia Pariz Ataupun Faris. Dia Ada 3 Kawan Yang Terhebat Ialah : 



Mereka Ini Terdiri Daripada Muhd Nur Afiq Bin Mohmad Yusaini, Muhammad Haizat Bin Arshad Dan Muhammad Farhan Bin Yusoff. Mereka Dikatakan Baik, Ikhlas Berkawan Dan Cerdik. Mereka Diharapkan Kekal Berkawan Untuk Selamanya. Aku Ada Facebook Dan Twitter. Kalau Korang Nak Suroh Aku Berkomunikasi Ngan Aku. Aku Tak Kesah. Korang Jugak Boleh Tempah Buat Blog Ikut Facebook Dan Twitter.


Twitter 


Facebook

 Hobi? Cita ? Alamat Rumah? Nombor Telefon? Ohh ! Tak Payah ! Sampai Situh Sahaja Mahu Dikatakan. Salam.

« Newer PostOlder Post »