ICanBeYourHeartBeat♥

Plenty Of Stories ;)

Hoy Hoy Korang, Sihad ? Aku sihad :D hari ini aku nak cerita banyak perkara yang berlaku pada aku dan pada hari ini :D okey memang best dan ngeri gila laa hari ini O.o nak tahu kat bawah niy aku ceritakan okey !

First Story:


Shopping
Best gila laa hari niy aku ngan family aku pergi shopping kat mane tahh *-,- hahaha hampeh tapi busy gila laa kat situh manyak barang yang mak aku ngan ayah aku beli kat sana perghh memang best gila nak mamposs ! tak boleh dinafikan gila, aku beli topi, cermin mate raybean tuh ! ngan jam G-Shock ! Woahh ! kalau keluar jalan jalan niy memang pergh ! gila fashion laa kan ? hahah memang best laa ! kalau korang buat macam tuh jugak memang banyak gemira punyaa :D hhaha. Sambongan dekat Story Kedua ;)

Story Kedua:

Peragut Siott -,-
Korang baik baik berhati kalau korang jumpa PERAGUTT ! lagi lagi pereompuann -,-. Pasal cerita niy yang aku nak cerita kat korang adalah disebabkan tadi aku terserempak dengan peragut depan mata aku mase aku ngan keluarga aku makan. Perghh kesian gila orang tuh ! Mase tuh ade orang Putih niy baru keluar dari THE FRENZ HOTEL *ecehh bujet plak mamat putih niy ! kat situh laa kitorang makan :D tapi mamt putih niy nmpak baik gila ! malangnya baik baik dia kena ragut dohh ! dia bawak isteri atau kaple die kluar dari hotel tuh nak pergi mane entah, sklai dia tengah coll sape tah, dia kene ragut phone dia ! IPHONE 4 dohh ! kesian gilaa. Dia tengah koll sklai peragut tuh naik motor sorang sorang pastuh ambik phone tuh then lari ! Berani gila kan ? Siot gila laa ! Ada guard kat sane jerit ! "HOY ! JANGAN LARI" katanya. Tapi yang peliknya aku tengok mamat putih ngan isteri dia gelak ? O.o pelik gila laa :D hahaha. Sekarang niy aku rasa malu doh jadi rakyat malaysia ! yelaa ! dengan mamat putih tuh dohh ! kalau mamat putih tuh balik kat negara dia then kate dekat orang orang sana "MALAYSIA IS NOT SAFE BECAUSE THERE ARE MANY "PERAGUT" macam mane ? sape nak datang negara kita dah ? 
pastuh dengan Simbah asid -.- BERHENTI LAA ! 

Story Akhir:

Toll Taman Connought
Korang tahu tak yang Toll Taman Connought Dah tak yah bayar dah ! boleh simpan duit jek ! HAHAHA :D

Oke laa that's all, tangan aku dah penat dah menaip ! KBaiii
Aku Benci Korang ! Jangan Bercakap Dengan Aku ! SHIBALL !

« Newer PostOlder Post »