ICanBeYourHeartBeat♥

Campor Campor Post -,-

Hey Hey Hey ! Assamekum ! korang korang ngah buat ape ? aku disini !

1st Story
Aku ngan aku punyee keluarge balik perka jap -,- panas terik tahap gaban laa. Malas gilak nak pegik ! Mase nak balik tuh dapat tahu kereta lagi satuh kene Pecah Tingkap. F**k betul orang tuh ! Gila gila tgh best, teros balik umah perasaan moody.
2nd Story
KEM PRS
Awesome giler giler laa ngan semua ! Menari, Menyanyi pehh memang best nak mamposs ! ;D Group JyuuTeam. Miss Gile you guysss !
3rd Story
I Really Hate F**cking You. Sampai hati kau buat aku mcm nih ! semalam aku menangis, merayu ngan macam macam lagi sebab nak lepak ngan korang. Bile dah sampai korang kat tempat lain. Aku melangot kat situh pastuh kene bebel ngan mak ngan ayah aku ! kaw suke ke ? sekarang niy agk agk aku nak cakap, jumpe ngan korang takk ? TAKKAAN tahu takk ! F**K !!!!!

« Newer PostOlder Post »