ICanBeYourHeartBeat♥

Aku Sudah Bebas !

Hey Hey Hey Assalamualaikum korang :D

Exam sudah habis suka gila laa aku :D korang suka ? baguss ! patutnya hari ini aku pergi sekolah dohh tapi malas melanda diriku terpaksa lah aku duduk rumah. korang pergi ? cam ne ? best ? pfft ! aku tak gesah, AHAH :D okey sambong cerita, sekolah SMKBDP cuti 2 Minggu ! Woah gila best ! boleh gila gila outing dohh ngan best friend :D Afiq ,Haizat & Farhan bila ? Times Square ? Mines ? Tempat VIa baru tuh nakk ? KL je laa :H woah tak sabar akuh ! Periksaan memang aku insyallah C Keatas *D^ HAHA .okey sambong laa! -,- BM I & BM II aku rase okey jek ! BI I & BI II rase all right. MT I ,MT II, KH, SEJ, SC & ape lagi perghh boleh dikatakan agak susah =,='' Insyaallah aku taget B keatas. "Ya Allah Kau Kabulkanlah Doaku Ini !" alimkan aku ? HAHAH :D PJK & PSV aku target C Keatas HAHA terok tol aku niyh ! HAHAH Okey Laa sampai sini sajae .KBaiii !

« Newer PostOlder Post »