ICanBeYourHeartBeat♥

Aku Rindu Korang ♥

Hey Hey Hey ! Korang amacam cuti ini ? bestt ? bosan tak ? aku punya biasa sahaja ,tapi kali niy aku tak sabar doe ! Nak Tahu kenapa ? sebab aku hangout dengan kawan kawan lama aku doh! bapak gila rindu aku ! Antaranya :
Nur Azreen Idris a.k.a Itik 
Nama dia Nur Azreen Binti Idris :D Kawan Lama Aku Yang  Terlalu Gila Nak Mampos ! Aku rindu gila b*b* kat dia hahah  !



Alia Yasirah Binti Sabri a.k.a Muka Blur HAHa teringat aku mase dulu dulu kalau dia tangkap gmbr HAHA :D kann azreen ? Nama Dia Alia Yasirah Binti Sabri. Dia Kawan Lama Aku Yang Paling Gila Macam Azreen Ngan Sarah. Diorang Kembarr Hebadd !


 

Alia Yasarah Binti Sabri, Niy Sama laaah sangat dengan Alia Yasirah tuh nak tahu sebab apa ? diorang kan kembar ? hebadd kan ! woah ! memang diorang niy aku rindu gila laa !
Okey You All ! Thats All ! Bye :D OUT ! Tak Sabar :D

« Newer PostOlder Post »