ICanBeYourHeartBeat♥

10,000 Ribu Ringgit ? 10k ?!?

Woah ! tabikk akak Irine ! tahu tak dye dabat 10,000 RINGGIT DUIT ?!? woahh ! cayyahnyaa ! nak tahu tak sebab ape dyer dapat duit tuh ? senang jer ! Nuffnang ! alah yang kat sebelah post niy ! sebab dya dapat 10,000 Ringgit Duit Malaysia ,adalah sebab dia dapat 10,000 FOLLOWERS ! gile laa ! nak dapat follower cam gituh gak lorr ! korang yang tengokk blogg niy ! follow key ! alaa, i'll hit you back laa. jangan risau ! niy yang akak Irine kater ;
Akak Irine

Assalamualaikum..Lama plak menyepi. Blog sgt bersawang. Seryesss! sangat bersawang! Kekerapan untuk aku masuk dan bukak blog aku sendiri pon makin hari makin kurang. Satu kejayaan or satu kegagalan? huhu.skrip berita betol. Owh..btw, THANX A LOT TO NUFFNANG sebab memberi aku cheque bernilai RM10k untuk bulan nih :) Tak sangka.Terharuuuu seyhhh..impian aku nak menabung duit nuffnang tuh akhirnye tercapai jugak. huhu. Bukan senang nak dok kumpol-kumpol duit daripada limabelas sen bertukar menjadi angka bernilai RM10k. Ulang lagi sekali, RM10k ok ! . "K" tuh bukan mewakili 10 "KuPang". Kupang-kupang tak main la.ekekeke. Cheque la sgt kann! hehe. Bukan Nuffnang yang dimaksudkan, but followers blog ni yang dah mencecah followers 10kminggu lepas. Cerita nih pon dah basi, tak sempat aku nak update arituh. But ada masa sikit nih, tak salah kot kalau aku buat satu entry penghargaan untuk blog nih. Alaaa..blog je pon. Blog bukan bernyawa pon kann. 10,000 FOLLOWERS :) Alaa..10k je pon, Blog Kak Hanis tuh lagi rrr..dah nak cecah 20k dahh :) Tuh blogger Malaysia. Memang patotla dia dapat followers byk camtuh. But for me, syukurrrrr Alhamdulilah. :)
Tq tq tq followers yang ke 10k nih, SHIRA aka SEPATU HIJAU. hehe. Aku rasa macam dia pon dah set time nak jadi followers nombor cantekkk nih! :) THANX SEMUA !
itulah apa yang dikata kan oleh akak Irine setelah mendapat 10,000 Ringgit Malaysia. huhu ,kalau dapat ! aku nak beli phone ,canon ngan bagi duit kat mak ngan ayah aku suruh dia-orang pegi mekah ! eceh ,alim plak ! ehh ! kalaw dapat ,Alhamdullilah ! Akak Irine niy bukan sahaja TOP BLOGGER MALAYSIA taw ! Contohnya :


Akak Hanis Zalikha
ini yang pakai sweater merah,yang hot melecun tuh akak Hanis Zalikah laa !
Akak Epal


Woah kalaw jadik cam akak-akak niy ! memang jadik betul-betul gila laa ! HAHA.nak tahu tak macam mane nak jadi famous blogger (cara akak Hanis Zalikah)
Ini cara caranya ;
hah ! tuh laa cara caranya ! okey laa mahu offline ! byebye all !

« Newer PostOlder Post »