ICanBeYourHeartBeat♥

SATU HARI YANG MENARIK !

Haloow ! /hihi


ari niy parizz nak citer aper ekk ?/hmm ,okey ari niy parizz nak citerr percutian satu hari parizz kat "PORT DICKSON" ,giler laa mase tuh ,okeyh semenarnye parizz malas gilerr nak pegi ,sebab satu hari jer.. bwat pew? huh /blur dah laa panas, pastuh nanti bepeloh karang ,parizz dah laa kuat bepeloh macam niy >> /sweat huh! penatnye ! ta suke ! :P /floor ta nak ,ta nak,ta nak haha, pastuh kene jugak sebab kene pakse, alaa.. malas giler! lalaah.. pegi tempat kerja ayah aku/omg/no/blur/shock ,no TIDAAAKK !! pastuh mak aku kater jom laa pegi makan dah kebulor ! alaa... penatnye lagi ,huhu =.=" ,panas plak tuh !


huh ! malas ! lepas beberape JAM ,bertolak laa ,aku ingat tak pegi ,fuh ! /sweat ,pastuh aku tanyer jer lagi kat bapak aku, bapak aku kater pegi ! /shock , tak mahu ! pans pulak tuh ! /floor , huhuhuhuhuhu :( /no ,kene laa pegi .. sebab kene PAKSE ,selang beberape jam ,sampai laa.. suke laa sikit tapi PANAS YANG TERAMAT ,gile gile aku dalam kereta ! pastuh dah sampai mak aku kate ak mandi pantai ,WHAT ?!? ,pastuh aku cakap ,tak nak laa, nak mandi kolaam jer..pastuh mak aku rent laa hotel ,hee :D suke ! lepas rent ambek laa barang barang ,masok hotel ,YA ALLAH ! tak sukenye ! huhu :'( kerusi satu jer ,lagi lagi bilik air ,ASTAGHFIRULLAHALAZIM ! hish !


tak puas langsong Px ,cuma Allah je yang tahu perasaan aku ,tapi aku bersyukur laa :) eceh :D alim sungguh ! tapi kan permandangan dyer memang BEST !! pastuh mak aku kater "dah pegi mandi laut" ,aku ,abg ngan adek aku kater "tak nak laa" ,pastuh mak aku kater "kite penat penat bawak dye sini ,nak bagi dye mandi laut ,pastuh dyer tibe tibe tak nak" , "ayah jom kite balek ,dyorang tak nak mandi" ,"ye laaaaaa..." jawab aku ! jom laa ,sumpah aku cakap chantek giler !! except matahari kat situh ! WAHH !! bestnya!! mandi laa kat sane , beli aiskrim sume laa :) kalaw nak tengok kat sini :)

|
|
|
""""""
Abang Aku Px

Entah laa
Adik Aku Px

Mak Aku :D

Aku Laa

My Father :)

Kiteorang :D




3 Beradik Px

Aku Lagii hee :D


« Newer PostOlder Post »