ICanBeYourHeartBeat♥

L A W A K . K A M P U S !


lawak kampus si kosong
Lawak Kampus ialah salah satu komik faveret aku dalam majalah Gempak. Kadang2 aku sanggup beli majalah Gempak semata-mata nak baca Lawak Kampus je, walhal komik-komik dan artikel lain aku skip terus.
Kat rumah aku pun dah complete koleksi novel grafik Lawak Kampus nie, bagi aku berbaloi untuk memiliki koleksi Lawak Kampus sebab komik ini ternyata berkualiti tinggi, menghiburkan dan yang pasti, lawak tahap pecah perut, usus dan kepala.
Ramai yang request aku upload lawak kampus selepas aku buat entri ini dulu. Malaslah nak upload, lagipun benda copyrighted, tak best la kan. Tapi sekarang, chapter2 baru komik lawak kampus dah pun boleh dibaca  secara percuma. So tak perlu lagi berharap ada sesiapa scan komik nie secara haram lagi.
lawak kampus gempakstarz
Untuk membaca komik lawak kampus secara percuma, masuk keFacebook GempakStarz dan tekan pada Photo. Kemudian, buka albumLawak Kampus dan boleh lah start baca beberapa puluh komik yang telah di-upload.
lawak kampus gempakstarz 2
Untuk memudahkan baca komik, sila install extension Boost di firefox korang. Tak perlu buka new tab untuk melihat photo di facebook kerana ada fungsi auto-zoom.
Selain lawak kampus, korang boleh juga baca komik lain yang disiarkan dalam majalah gempak seperti Shabu-Shabu dan Ice-cream baby.
lawak kampus vanness

Kalau rajin, lepaklah di facebook gempakstarz dan berkongsi-kongsi idea, kritikan serta bakat dengan kipas-susah-mati gempakstarz yang lain. Wink

« Newer PostOlder Post »